Torsdag 30.09.10

Miss Kassör of ACE-styrelsen 2010.

Torsdag eftermiddag och det är verkligen höst nu.
Men solen skiner så det är synd att klaga!
Idag och imorgon har jag inga föreläsningar, soft tänker ni?
Men ack nej,.
Gårdagen bjöd på seminarium - jag blev godkänd.
och nästa vecka börjar helvetes veckan, förlåt för ordspråket.

  • Måndag - Tenta, introduktions redovisning
  • Onsdag - Redovisning av grupparbete i IT
  • Torsdag - Tenta, Informationssystem (kanske dags att öppna häftet/börja plugga på de 50 instuderingsfrågorna, jag vet inte ens vad ett informationssytem är.)
  • Söndag  - inlämning av excel uppgift (vart är alla mina skills från 1:an på gymnasium???)
Det gäller ju att ta tag i saker . just det Diana. ta tag i saker!! inte min starka sida.
Men, inte att förglömma.
Super helgen!
Det blir tacokväll m brudarna på torsdag, och på fredag kmr min forna schweiziska vän Felicia o stannar hos mig hela helgen ut. På fredag är det även tentafest/utgång, Lördag är de Diana o felicia dag, och Söndag då väntar ULLARED!





(Lite bilder från chalmers nollfinal, och sista bilden på Ameli och Sofia från utgång/tentafest!)

Har haft/(har fortfarande) funderingar på att åka hem i eftermiddag över helgen.
en långhelg.
för i helgen händer det inte så jätte mkt skoj, pga allt plugg.
men då slog tanken mig : vad ska jag göra hemma i Lidköping?
Jag har knappt ngr kvar där, o familjen träffa ja ju förra helgen.
så jag stannar i Göteborg - min stad.

Och jag vet att jag sagt det tidigare . MEN
Jag är så sjukt glad över att jag är här nu.
vilken väg det har varit hit, men hallå! här är jag :)

Ska strax kila till stan o möta upp en bunt m tjejer.
9 styckna om ja inte räknar fel.
och ja är så glad att ja träffat er, så himla skönt tjejgäng <3

Just det!
Jag är numera Kassör för Ace styrelsen 2010/2011.
Inte så illa pinkat ;)
Och snart ska vi i Styrelsen bära kavaj och scarfvsar med styrelsens loga ^^
(ACE = Analytisk civilekonom)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

oh, grattis, miss treasurer (styrelsekassör på engelska)!

2010-10-01 @ 08:23:41

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0