Glida på en räckmacka.



En mer handligsförlamad tjej får ni leta efter.
Jag började nästan gråta när jag satte mig på toa.
MRL - jotack, rumpan och låren är skadade för livet, känns det som.
och jag hade inte tackat nej till att ligga i soffan istället för att jobba idag.

över 130 notifications, ja töntigt, på ansiktsboken.
och en förstörd spotify-konto.
och folk undrar varför man håller sin bebis iPhone så hårt.

Åt iallafall en dunderstor räkmacka idag.
och stora säkerhetsvakten kollade på mig.
han trodde inte sina ögon.
'Jag är imponerad om du klarar äta upp hela den, inte ens jag gör det.'
den är mastig och det är ett berg av färska räkor.
Jag orkade inte hela.
Men han var imponerad, ändå.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0