Karusell runt roulettehjulet

"Tack som fan för hjälpen!
-åh det är lugnt, var det till någon hjälp?
-Ja för fan, jag raderade allt jag skrivit och kopierade allt ditt, nästan. Och jag fick en intervju tid också."

Så .. Calle han lagar mat åt mig, och jag hjälper honom med ekonomi och ansökningar.
Det är våran relation - byteshandel, ge & ta, ge & ta..


Underhåller mig själv på jobbet med felsms.com
Till: Pappa
Sms: Drog i din snopp när du sov i antt :P
Svar: Det hoppas jag inte att du gjorde
Förklaring: Jag skull skicka till min sambo men skickade till min far som förmodligen satt kaffet i halsen.


Mottagna kommentarer:
Postat av: ZiLLe

ja o teo har också ett ge & ta förhållande... han ger och jag tar =P

2011-04-12 @ 21:49:28
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0