Nackdelar med plugg hemifrån.



  • Plötsligt är det så viktigt att storstäda lyan, det är till och med roligt.
  • Tvätta det är ändå något som behöver göras, varför inte göra det nu?
  • När man är hemma måste man äta bra måltider, då ska man laga något storslaget och nyttigt, det ska vara sallad och riktigt goa måltider.. de som tar tid är extra bra.
  • När man äter sin goa måltid ska man inte plugga, utan då passar det perfekt med ett tv-program som är 1h långt.
  • Reklamen som dimper ner, viktigt att kolla den direkt, kanske något bra erbjudande.
  • När man läst ett kapitel/gjort ett tal då får man unna sig att sjunga och dansa runt till en låt.
  • När sin favoritlåt kommer är det också tillåtet att stanna upp ur plugget, och plötsligt har man så många favorit låtar.
  • Sitta på hård klappstol från IKEA är inte skönt, bäst att man sätter sig på en skön kudde. Alltför skön.
  • Sängen som är 2m bort är lockande, lägger mig där och läser.
  • Ojdå, råkade visst slumra till. 30 min.
  • vad seg jag är nu, bäst jag gör något så att hjärnan kommer igång.
  • osv.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0