Så liten men ändå så irriterande.

Aldrig varit med om något så litet, men med så stor makt.
Eller ah, har varit med om det så länge jag kan minnas.
Så små pytte små saker som är så himla irriterande.
Irriterar och förstör tillvaron för människor.
Jag skulle älska våren och sommaren ännu mer om dem inte fanns.

talar såklart om de berömda pollen.
och japp, jag är allergisk mot det.
Vaknade med svullna ögon, som om jag inte har nog med små ögon.
Once you started scratch you're stuck.
Ögonen blir rödare o rödare, mindre o mindre o tårarna rinner.
Näsan kliar och du nyer stup i kvarten, trots värmen från solen.

Jag har tagit över 150 sprutor, fått svullande armar, för att bli av med den.
Men inte hjälper det, Inte ett dugg.



Inatt jobbar jag min sista natt för månaden.
och jag är glad att jag 'missar' Spring Poker weekend pga mitt tentaplugg.
För denna helgen har varit ett smakprov.
och det räckte gott och väl.
Pokerspelare i all ära, men varför ska dem ha så förbaskat mycket marker??

nu: dusch och lite 'lunch' kanske^^,
pluggtillståndet: Inte ett PISS! stressen finns där, mer än ni anar. hade hoppats på att ja skulle orkat läsa lite, men jag känner mig helt groggy  av att vakna på eftermiddagen. för o ladda om till nästa nattpass.
Hjärnan är verkligen inte med alls, crap.
Så igår såg jag på Prinsen & Jag, och idag på Cayote Ugly på tv. Varför lägger de alla bra filmer på dagarna?
Men jag måste/får ta igen det nu i veckan. cuz 6h tenta väntar på mig på fredag, och därefter LUND.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Ema

urgullig bild :D

Fin blog också... följa varandra via bloglovin ?

2011-04-25 @ 18:11:30
URL: http://anarmyofmyown.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0