Sista droppen ur flaskan

Jag vet någon som kommer somna som Törnrosa inatt.
Dagens träning blev värre än tänkt,
det blev ett impulsivt MRL pass - Mage Rumpa Lår.
och jag är helt slut.
Inte alltför lätt att träna upp min lilla rumpa.


Till något viktigt!
Alla måste se på Total Blackout på kanal 5 play.
Det var de roligaste ja sett på länge.
Har nog aldrig skrattat så mycket på länge.
Ge programmet 5 minuter och ni kommer ligga på golvet,
med magknip.
Det gjorde iallafall jag (och Linn!?)
Tårarna rann och måste erkänna att ja kände mig dum när ja satt i min lya ensam o skratta högt.



Rosiga kinder, skratt och glada miner.
Solen borde vara framme varje dag.
Alla barnen blir så mycket gladare.
Det märktes idag.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0