Söndag 10.04.11

Back in business.

ohboy, vilket vackert väder!
Det har varit underbart soligt i helgen.
Längst med avenyns gator trängs glada människor med solglasögon på alla uteserveringar.
Vad har du jag gjort?
eftersom jag är rädd för solen (eller inte) så har jag nästintill isolerat mig från omvärlden.
med min makrobok som kostade en förmögenhet, japp 640 kr för en tråkig bok.

nej men så illa är det inte.
helgen har innehållit shopping, träning och även bio.
I am number four - jag vet vad jag vill att min pojkvän ska heta, Alex Pettyfer.



Så vad har hänt sen sist?
Jopp, jag är ju hela 21 år nu.
har jag åldersnoja? svar nej. jag känner och ser fortfarande ut som 16 så de gör inget. haha.
och jag ska spendera hela Sommar 2011 på St Julians - Malta.
It's gonna be HOT.

och jag har bundit upp mig på ett träningskort, Sportlife.
2ggr/veckan är vad jag har lovat mig själv.
och än så länge håller jag det, ska iväg o tränar snart faktiskt :)

Ha det bra - vet aldrig när vi hörs nästa gång

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0