Vart är min bostad?

Man kan undra vart jag bor egentligen.
Är inne på min 11e timme i skolan.
i underjorden, biblioteket, fängelsehålan, ensam.
Med alla mina tentor, böcker, kladdpappren, (godis och sesamkakor med såklart!)
Jag blir snart galen. och knäpp.
Mina hårstrån står åt alla håll.

Tror jag behöver miljöombyte.
och snart kommer vakten och kastar ut mig från min håla.
Så det är bara att kila vidare till hyllan.

Jag spenderar mer tid i skolan än i lyan.
Det är nästan så att jag gör det hemtrevligt för mig själv.

Men ..
Endast en dag och några timmar kvar.
Imorgon 21.00 är det fördigpluggat för min del.
Jobbigt att man måste vänta tills 13.30 innan man har 6h tenta att se fram emot.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0