Lördag 08.01.11

Bebisen har kommit.

"Ditt paket från Telia Sonera finns nu att hämta vid Sankt Paulis livs"



My own way.

och jag är vaken - 15:00
fast känner mig lite seg måste jag säga.
tror jag ska lägga mig med marknadsföringslagboken.
och kolla på alla bilder och somna.

Gårdagens arbete gick bra.
Somliga stunder var jag trött .. (läs: flummig)
Men det gick väldigt snabbt faktiskt.
och jag räknas numera i folks ögon som rutinerad, 'gammal kassör', ingen nykomling här inte.
och jag fick en julklapp, de hade missat mig.



Inatt jobbar jag sista passet innan tentaplugget och innan Zürich.
känns lite hemskt, haha :P men det är ju bara 1.5vecka.
och ikväll kommer bli en hejdundrande natt tror jag :)
Jobbar med fyra goa grabbar, så det är the young asian girl med hennes fyra homies ;) haha!

igår gick jag enligt facebook tydligen i ett förhållande.
och ni vet, man vill ju att folk ska gilla/kommentera när man skriver status osv.
och Oj vad folk hade gillat det, och kommenterat.
dessvärre var det ju en systerlig facerape.
Men nu vetjag ju det, att om ja skulle hamna i ett förhållande. då skulle folk gilla!
(Nu ska jag bara hitta en kille också ja, hehe )

Det är roligt att se, att folk som vanlgitvis gillar alla händelser.
eller folk som man vanligtvis var kompis med kunde gilla vare sig man skrev ngt vettigt eller inte.
nu, i dessa förhållanden, inte gör det alls.
Men det är lungt, jag förstår, och behöver inte den likes. Jag är likadan. haha



och min iPhone är fortfarande i Göteborgs stora postcenter.
men antagligen får jag den nu i veckan, måndag?
åh så olägligt.. tentaplugg och Schweiz!!!
ska iallafall inte ta med mig den till zürich, även fast ja då skulle passat in väldigt bra :P

Det var allt för mig denna gång, kom gärna tillbaka ;)
för jag vet .. era nyfikna ungar. att ni vill ha koll på mig!!! ;)
Ha en awesome Lördag :D
Puss

Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

Såklart vi vill!

2011-01-08 @ 19:08:36

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0