Andas Lidköpingsluft.

... och jag har Sommarlov.
Känslan att inte behöva stressa, inte behöva tänka på något som har med skolan att göra.
det är obeskrivligt Underbart.
Efter att skjutit upp hemfärden till Lidköping så är jag tillslut här.
Jag gillar att andas lidköpingsluft.
Det är ingen stress, jag läser skönlitterära böcker!, äter glass, träffar kompisar, kör bil och blir botrskämd.
men ... Mitt liv är i Göteborg.
och jag är fruktansvärd glad över att jag ska tillbaka dit i höst.
Men tills dess ska jag njuta av ledigheten.



Har varit nostalgisk idag.
Kollade igenom fotoböcker med studenten.
och jag lovar ... LIDKÖPING är verkligen Bästa staden att ta Studenten på.
Jag ska berätta för er, en annan dag.

Imorgon är det Karnevalen.
och vi ska ha en liten återträff av gänget i klassen.
att det redan gått 2 år.

För nu ska jag ta lilla kräftan och köra till Calleponken.
Han ska få spö på minigolf.
That's for sure!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0