En dusch för själen.


Inne i träningssalen flockas alltid samma människor.

  • Personen längst fram som alltid överdriver rörelserna - lite bättre än alla andra.
  • Personen som lagt ner en förmögenhet på extra utrustning såsom handskar eller liknande överutrustade tillbehör.
  • Kompisarna som fnittrar mer än de tränar
  • Personen, oftast män, vars armar och ben flyger lite överallt, hur var det med koreografin?
  • Den lite större personen - som kämpar, I adore you.
  • 50+ damerna som tränar som förr i tiden, när de var unga.
... och så har vi Diana. Tjejen vars överarmar inte är större än en Denniskorv.
Men som lovat sig själv, att jag ska banne mig befinna mig här minst 2ggr/vecka.
(och än har ja hållt det, men avbokade just dagens MRL pass. veckan är lång ;))

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0