Livet på Hjul



Jag hade en awesome 'sista arbetspass' (iaf på över 3mån) på jobbet igårnatt.
Det var Mikaela och Peter som förgyllde natten.
Men min tanke att gå till skolan efter 1h sömn sket sig.
Regn och trötthet - nejtack jag stannar nog i sängen.

Har gråtit framför ett Big Brother klipp - jag är känslomässigt instabil nu.
Har blivit överlycklig över att det fanns tvättid 19-22 imorgon, en Lördag.
Har tryckt i mig en halv chipspåse på 'morgonen'.
Har ätit lite godis också.

Och jag hämtade upp mina väskor på hjul.
fick en klump i magen.
gör lite ont. känns lite konstigt.
3 veckor. 2 månader.
Det blir nog bra. det blir det.

Ikväll ska jag in i mörkret med Emelie.
and meet some pirates ;)
men innan dess. dusch, mat och en snabbvisit i stan?

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0