Vilka meloner


Solen strålade genom mina vita persienner.
Oboy vilket vacker väder, solen skiner idag.
Jag kände att jag var tvungen att släcka mitt ständiga shoppingbegär.
likaså kände min bästa vän Linn.
Shoppade, det gjorde vi. Men inget väntat.
Sedan var glassbegäret som slog till.
Lejonet & Björnet - uteservering, sorbet, grädde & färska jordgubbar.
och Mat, i stora lass, inhandlades även.
det är ju Göteborgsvarvet idag.
träning 2 ggr i veckan var det ja..
hm, ska träna imorgon. och dagens träning bytte jag ut mot glassen.



... i veckan fick jag min flygbiljett.
2 hela månader ska jag spendera i soliga heta Malta.
det känns overkligt, men samtdigt så verkligt.
tänka sig, om 4 veckor och 1 dag är jag i Malta.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0