Dagens fail i Beijing

Dagens fail.
Åker 40 minuter med taxi till tågstationen för att åka till en annan provins vars namn jag fortfarande inte kommer ihåg.
Silvia har inte sitt pass med sig.
Får ändra planerna, söndagens aktivititer på G.
Två underbara parker besöktes varav en även innefattade 1h trampbåt i en sjö full av båtar.
båtar formade som lotusblommor, svanar - u name it!
En marknad vid kejsarens gamla huvudgata besöktes också.
Avslutade kvällen med middag på en koreansk restaurang.
Bordet fylldes och mitt i var det 'öppen spis/stekplatta'.

Mega fail att mitt minneskort är fullt.
Nya kameran slukar minne.
Måste köpa större, alternativt föra över till min dator.

Tills dess.
håll tilgodo med inlägg och googlade bilder.

Nu väntar sängen.
Imorgon ska vi försöka komma iväg, hehe.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0