Kurerar mig.

Känner mig inte fullt frisk. alls.
Känner mig en aning sleten så att säga.
Nästan så att jag spyr en smula då jag ser mig själv i spegeln, tragiskt.
Har sovit galet många timmar.
Är fortfarande trött.
Och halsen har inte blivit bättre alls. snarare värre.
Kvällens schema.
  • pratförbjud - inte för att jag har jätte många att prata med, men inte röra stämman alltså inte sjunga med spotify!
  • Honungsvatten alt. nyponsoppa - de enda alternativen till vätska. Är inne på min 6e kopp honungsvatten på 2 h.
  • Tvätta händer ofta, grundligt. Handtvål, desinfektion och sedan handkräm.
Ska strax ta mig en dusch, förhoppningsvis känner jag mig då lite mer fräsh fysiskt.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0