Okänt namn market

Vi begav oss ut till andra sidan floden efter utcheckningen. 
Jag kände att jag ville besöka en marknad. 
Shanghais mildare version av Beijings silk market googlades upp. 
Och där var det!
Flera fotbollsplaner stor marknad med massor utav små stånd. 
Pruta gjorde vi med. 
Ett par rayban glasögon, enlgit säljaren äkta såklart, för 300 (?). Vi fick dem för 15!
(Så Linn, dina varor är fixade, med äkta fodral såklart, hehe)
 
Mitt begär av marknadsbesök släcktes väldigt fort då det är fysiskt och psykiskt jobbigt att pruta och lyssna på deras skrikande och erbjudande av material jag ej ens visste fanns.
Vad vi lärde oss idag, det finns 900GB USB minne, haha, fungerar säkert superbra!
 
NU: Hangzhou.
 
 

Mottagna kommentarer:
Postat av: Linn

ÅÅÅ kanon Diana! vad glad jag blir :D haha å billiga va de med!!
skypa snart!!
sakanr diiiiiiiiig!!!
btw, älskar ditt bloggande, får mig på bättre humör här i kalla sverige ;)
PUSS på dig!

2012-09-04 @ 15:49:05

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0