Shanghai

Ni Hao!
Jag vet, väldigt oförutsägbart att jag skulle skriva det. Men Hej på er.

Tänkte återuppta mitt bloggande nu när jag inte befinner mig i Sverige. Kanske blir mitt liv snäppet mer spännande då? Haha. Och nej, inte i deprimerande bemärkelse. Misstro mig ej, jag älskar mitt liv i Sverige. Men lite förändring i vardagen skadar ju inte, right?

Andra dagen. Ingen jetlag. Vi löste det bra igår. Vi i detta fallet associerar till jag plus Jakob. Jakob är min resekompis. Han ska plugga kinesiska. Och kan mer kinesiska än mig. Så dessa dagar har han skött snacket, och jag stått bredvid som ett fån och lett som ett frågetecken.

Mer info och blaj senare. För nu är jag visst hungrig. Dags för mat!

Hörs snart, väldigt snart. Nu kör vi!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0