En utgång.

Dagen har inte varit alltför produktiv. 
Det började ändå ganska bra, snabba puckar tog Jacob och jag mig ut för lunch/frukost. 
Men sedan har det varit noll knop. 
Det är ändå helg ... Imorgon blir det andra puckar.
Gårdagen var lyckad!
Mycet skratt och goda stunder. Det är med en klump i magen som jag inser att det endast är en helg kvar för mig här i Hangzhou. 


Efter några om och men bestäde vi oss för hotpot stället.. igen. Det är ett säkert kort, himla gott och lagom dyrt om man vill lyxa till det en lördagkväll, 25rmb var. Och lilla plutten har på sig nya skjortan dagen till ära. 


... Jacob gör det med flit. Tar kortet några sekunder efter, så att jag hinner skratta till och inte få mitt 'vanliga leende'

Härliga Axel. För snäll för sitt bästa, ibland. 


Shots, Shots, Shots, shots. Jägermeister - javisst



Nu har vår mest produktiva familjemedlem Hanna kilat ut för att gå promenad och inhandla råvaror.
Idag tänkte vi använda upp pastan somvi köpt, så att det blir köttfärssås och pasta till middag. 
Hurra! 
Jag får väl stå för maten, eller disken. Så at tjag får något gjort idag. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0