12.12.12

 
Jag sysselsätter mina dagar och nätter med Lonely Planet och researchar för fullt. 
Jag har ansvaret för Hong Kong. Det kommer naturligt, mitt intresse för landet. Och det ska bli helt underbart att höra kantonesiskan. Det var längesedan. Jag pratar absolut inte flytande alls. Kantonesiskan är knappt hälften så bra som svenskan. Men eftersom jag knappt hör kantonesiska nuförtiden, endast med familjen, så ska det bli kul att fatta vad alla säger ändå. Det händer inte i Kina.
Jag kan nu kalla mig Hong Kong expert, nästan. 
Vi har endast 5,5 dagar. 28 dec- 3 jan. Över nyår. Och det ska bli effektiva dagar, woop woop!
Jag är PEPP. 

Hanna har koll på Vietnam. Och Thailand med Kambodja också. hehe. 
Detta kommer bli bra. Det känns så nära nu. Jag är så spänd. Ska bli så kul!


Jag har tagit upp läsandet av den berömda boken Fifty Shades of Grey. 
Det går sakta framåt. Förstår hypen, men ändå inte. 
Möjligen för att jag inte förstår alla termer på engelska, hehe. 
Får översätta ord titt som tätt, såsom caning, cunnilingus, fellatio, fisting etc
Inte mitt fel att jag inte lärt mig termer inom detta ämne, hehehe. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0