Kinesisk mat.

Idag har Fröken Lim inte gjort alltför mycket.
Jag har resfeber och vill inte plugga. Jag vill inte. 
Och då är det ingen idé att tvinga mig, I know me. 

Så jag har bara chillat, sovit, chillat och sovit. 
Jag sover bort mina sista timmar i Kina, lite tragiskt men något säger mig att min kropp behöver det, den vet vad som komma skall, hehe. 
Min hals är på bättringsväg, kan det bero på alla strepsils, bafucin och halstabletter som jag knaprar? 

Ikväll ska vi äta på hotpot restaurangen .. igen! Det har blivit en favorit hos mig den senaste tiden, deras kyckling är något otroligt god. Det läskas i mig bara av att tänka på kvällens middag. Mums! 

Det är klart att jag är lite trött på nudlar och ris. 
Men oj vad jag kommer sakna maten när jag väl är i Sverige.
Matlådam urgh. Och sakna att inte kunna gå ut och äta en bra middag för 20kr. 
Kulturskillnader? Jovars. 
 
Ska se om jag hinner blogga imorgonbitti innan vi lämnar huset. 
Vi har planerat att åka runt 10 imorgonbitti.
Annars har jag faktiskt tidsinställt några inlägg idag, så det kommer upp inlägg under resans gång.
Och sedan så ska ni förhoppningsvis kunna följa mig ändå.
Kan blogga från mobilen om hostels wifi tillåter det, hehe. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0