Sista helgen.


Varför inte få skorna putsade? Om det inte vore för att jag hade mina snabba skor på mig så hade jag också gjort det. 5 RMB - vilket kap!

Möjligen inte världens finaste bild på Jacob, men här har ni. Mina roomies. flatmates. På en kinesisk buss.

Som sagt, Jacob gillar inte mitt 'tandkräms smile'. Så han väntar alltid. Vilket inte alltid är uppskattat, men här har ni. Mig och Hanna på restaurangen Grandma's. 

Skolcafeterian

Min cafeteria/restaurang/matsal säljer väldigt mycket. Och det finns alltid något gott. 

När vi kom, i slutet av augusti, så började de bygga på ett metrosystem. I Hangzhou. Och nu är första linjen öppen. Det kommer nog bli bra när allt är igång. Vi testade iallafall. Åkte över till andra sidan floden. Där var det dött. 

Jacob och jag köpte glass och Hanna köpte smoothie. Det var ändå sjukt bra väder. 
En trädkrona. 
 
En flod. 

Det var lite fler bilder från gårdagens äventyr.
Idag har det varit strålande sol och 18°. 
Jag ångrade mitt val av jeans när jag gick ut, hade räckt med kjol. Men solglasögonen var på.
Jag har ingen aning om vart tiden tog vägen, klockan är för tusan 16.00!
Ska strax hoppa in i duschen.
Idag är det fredagskväll och vi ska inleda sista helgen i Hangzhou med rullskridskoåkning.
Ett helt gäng blir vi, ska bli superkul. 
Middag på det, och sedan får vi se vart kvällen slutar. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0