Imorgon är ingen vanlig dag

Gissa vem som fyller år om mindre än 2h?
Hon börjar på D och slutar på iana.
Okej, det är jag.

Är på jobbet förtillfället.
Än så länge går det bra, hoppas det håller i sig resten av passet.
Kanske får jag ny födelsedagsenergi?

Egentligen har födelsedag aldrig varit en big deal för mig.
Men lite kul är det väl :)

Gäst: Heter det en höger kurva eller ett vänsterkurva?
Kollega: eh va?
Gäst: Heter det en höger kurva eller ett vänsterkurva?
Kollega: en höger kurva.
Gäst (skrattar högt): Hahahaha, det finns inga raka kurvor!!!
(fail av gästen, som iallafall försökte skämta. Skämtet förstördes lite eftersom frågan man ska ställa är ju faktiskt 'Heter det en rak kurva eller ett rak kurva?'.

För er som inte märkt det så gillar jag faktiskt mitt jobb.
Lite småkär, det känns som hemma.
Jag gillar när gästerna pratar och känner igen en, de trevliga gästerna då.
Och jag gillar att de inte behöver säga så vet jag exakt hur de vill ha deras pengar, i vilka valörer osv.
Jag gillar CC. Det känns lite konstigt att jag bara har 1,5 månader kvar.



Hejhopp!
nästa gång vi hörs, är jag lite äldre, lite klokare ;)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0