Jordens frukt

Tja tja bloggen!
(med pipig röst)

Hoppas ni haft en bra dag, solen är med oss, alla är glada.
Inte för att jag och mins tjejer får njuta av solen så mkt men de lilla vi får ger oss energi att klara den dystra källaren med makron som slukar oss i tomma intet. Den sägs vara öppen, makron alltså. Men den är så stängd den kan bli. Okej fokus.

Har iallafall haft en nice ledig tid ikväll. Ätit fruktsallad bestående av jordgubbar (mums!) och banan kiwi och äpple. Mangon var ej mogen än. Footlose spelades även på tv.

Dags att sova.
Imorn vankas norgonshopping innan dagens plugg. Ska inhandla mig ett par fejkbröst. Eftersom mina knappt syns. Skämtåsido ... Eller?


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0