Syndarnas dag, eller något.

Back to home.
Idag har jag syndat, många gånger.
Det började meden promenad till Hemköp för att köpa jordgubbar, men fortsatte till staden för att shoppa ett nice plagg. På pluggtid!
Det fortsatte sedan med McDonalds innehav i väntan på bussen för att sedan fortsätta med deg ätandes.
Men det blir värre imorgon 8 dl socker mina kära vänner!

Men är det tenta- ocn lönelördag så är det :)
Nu ska jag strax avnjuta lite jordgubbar innan jag beger mig vidare.
Imorgon är det sista pluggdagen.
Dagen innan tenta.
hej ho, lets go!
ps. kom på att jag har pannacotta som väntar på mig med.
Vaniljpannacotta med hallon. muuums!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0