Terrorist ansöker om Visum.

Sitter i Göteborgs tjusiga nybyggda kinesiska ambassad.
Ska äntligen kunna söka terroristvisum för familjens resa till Peking över påsk. Förhoppningsvis, om alla 100 pappren som ska vara med är ok.

Men jag var inte ensam om att söka idag, kö - sjukt kul.
Och nu hoppade grabben precis över mitt nummer. Men tack. Så nu får folk med nummer efter mig hjälp före.
Ett leende och en ursäkt kunde han heller inte trycka fram.

Folk som inte kan lämna sitt dystra eller problematiska privatliv utanför jobbet ska inte jobba med service. Okej nu var jag hård. Men om man inte kan va trevlig och le så ska man inte jobba med service. Punkt slut.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0