Alla dagar är inte likadana

Alla dagar kan inte vara fredagar
Alla dagar kan inte vara pluggdagar.
Och idag är varken en fredag eller pluggdag.
Efter dagens redovisning, så satte jag mig I biblioteket. 

Redan första timmen hade jag på känn att det inte var en bra pluggdag.

Och visst hade jag rätt.
Jag känner mig själv, som jag tidigare nämnt så är det ingen idé för mig att sitta kvar.

Jag testade, 2-3 timmar. 

PPT slide efter slide bara bläddrades igenom utan att riktigt uppfatta vad som stod på.

Jag känner inte för att hänga med skolan.
Och då är det bäst att lyda. Ingen idé att försöka tvinga mig, eller min kropp till något.  Tro mig, jag vet.
Ikväll känner jag för filmmys. 

 (Imorgon är en ny dag, dock har jag sista lektionen på kursen jag tentar av på måndag och på eftermiddagen ska jag på två företagsbesök, som en del av en kurs. Rapport på det ska in, jaja. Det är bara att köra. Jag får ta igen allt för tidigare termins slapphet och för kommande veckor framöver, hejåhå)


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0