Åt skogen imorgon

 
'I think it will be early tomorrow'
Att samlas klockan 5.30 är inte tidigt, det är SENT på natten..
Vilket betyder att vi måste lämna lyan ca 5.15. 
Vilket betyder att jag måste vakna ca 4.45 för att hinna äta frukost. 
4.45 (!!!) det är vid den tidpunkten jag brukar lägga mig en fredagnatt. 
Inte vakna för att gå på 'trailwalk'
Jag vet egentligen knappt vad vi ska göra imorgon.
Trailwalk - spårpromenad? 
Ett lag om 4. Där en gruppmedlem måste vara tjej (vad ska det betyda?) och där först i mål får pris? Jag fattar ingenting. 
Men vi har packat väskorna, och imorgon har jag på mig mina snabba skor på mig. 
 
Ska strax ta bussen och möta upp de andra. 
Det blir en lugn kväll för oss aillihopa. 
Bowling, biljard, bio (och mat) eller något sådant liknande. 

Bara tanken av morgondagen gör mig trött.
Men nej, att banga detta tyckte inte Jacob var en bra idé. 
Jag har iallafall med mig lumix kameran.
Bara jag får några fina kort så kan det väl vara värt det, hehe. 
Imorgon kommer den friluftslivs Diana fram. (Jag är medveten om att det låter dumt och nej, det finns ingen friluftsliv i denna kropp och själ)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0