Chilla Diana

Jag är lycklig. 
Som många vet gillar jag att ha kalendern fullspäckad.
Jag köpte en kalender i Sverige, för 129kr. 
Vilket var dumt, för 1. en kalender kostar 10 RMB i Kina och 2. Jag har inte använt den...

Men Nu har jag bokat in mitt första möte.
17 Januari. 
Dagen efter jag landar.
Det kanske är lite pang på, men det är lite så jag är.
Jag kanske får chilla lite med resterande.
Men hejåhå, jag är PEPP! 
 
Att se min kalendre ovan gör mig otroligt stressad samtidigt som jag blir glad, hur kan det gå ihop? 
 
Nu är det så att jag ska slänga på en film.
Imorgon ska jag till biblioteket igen.
Jag kan inte ligga hemma och slöa hela tiden.
En dag till ska jag orka.
Tentan på onsdag är dock på kvällen, 18.30. Skit

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0