Det krävs disciplin.

 
Scen utspelade sig 8.30 i köket. 
Hanna står i full klädsel, redo att gå till skolan. Jag står i pyjamas och kokar vatten
- Godmorgon Diana
- Godmorgon Hanna, usch jag är så himla trött. Orkar inte plugga idag.
- Jag var ute och sprang imorses.
En tystnad sprider sig i köket, Hur mycket är klockan egentligen? Hur har hon hunnit vara ute och springa? Det regnar ute(!) Sprang hon i regnet? 
- Hanna ... Har du duschat också?
- Japp, jag vaknade 6.30.
 
Alltså Det är en jävla anama i den tjejen. 
Det närmaste jag har kommit till träning är ett försök till att hopprep.
Jag var pepp, köpte hopprep och satte ett mål på 15 min/dag.
Efter 10 minuter, första dagen så tog det slut. 
Jag har seriöst inte ens rört hopprepet sen dess.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, haha!
Jag vägde mig för några veckor sedan, och fick stora runda ögon.
Det var de 'värsta/största' siffrorna jag någonsin skådat.
Och tro mig, det är inte muskler som byggts på. Lol. 

Nej. Det är väl ändå dags att ta tag i det, hemma .... i Sverige, hehe. 
På sportlife. Vi får se hur långt jag kommer med den tanken. Möjligen 10 min? haha. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0