En lördag i pluggetstecken.

Äntligen Lördagskväll!
Jag är grymt nöjd med min plugginsats idag.
Effektivt och med flyt.
Kände mig sjukt duktig och nöjd när jag pluggade på istället för att ta en 3h lunchpaus, som en viss Jacob.

Dock har han varit lite ambitiösare tidigare dagar så han var väl värd det idag.

Nu ska jag och Hanna se på The Intouchables.

Lakrits, chips och Cola har vi. 
Hanna ska sörja över att Magnus har åkt hem och jag firar denna lyckade pluggdag.

Ps. Jag är förresten så himla glad med Livet. Jag är pepp för att göra tenta, mest känslan efteråt. Pepp på sista månaden I Hangzhou. Pepp på min resa I Asien I dec-jan. Pepp på att åka hem till Sverige. Pepp på att börja jobba igen. Pepp på att börja plugga(!) mest för att jag är så pepp på att läsa något jag vill och valt, Marknadsföring. Jag är helt enkelt på väldigt bra humor, tummen upp!
Det enda jag inte är så pepp på är vädret, det regnar. Men ni vet vad de sager, det finns inget dåligt väder. Bara dåliga kläder! MVH PEPP DIANA
Fråga: Vad hände med mina ögon på ovanstående bilder? BORTA! haha

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0