Godmorgon Världen!

 
Jag vaknade upp till detta meddelande.
Nu när jag tänker efter så är det nog inte bara uttalet som Hanna har problem med, skånskan, haha. 
'1 månad så här det' ??? Haha. 
Men Ja, det räcker med att läsa första meningen så förstår jag direkt. 
20 November. Vilket betyder 1 månad tills vi reser! TJOHOOOO!



Klockan är 11.16 och jag sitter fortfarande i sängen. 
Det känns helt underbart ändå. 
Såg ett efterlängtat program av Project Runway Sverige på morgonen tillsammans med min frukost. 
Därefter en skypesession med världens bästa Johanna.
Och nu chillar jag bort resten av förmiddagen.
Jag har en plan, även för denna dagen. 
Ska alldeles strax röra på mig till skolans matsal. 
Tar med mig Lumix kameran och ska fota lite. 
Vårt campus är lika stort som halva Göteborg, cirka. 
Och väldigt fint, mycket grönområde. 
Så ska se om det finns något som kan locka min kameralins. 
Dessutom har jag laddat ner en app på iPhonen som kan ta panorama bilder.
Testade på ovanstående bild, mitt rum, sett från min synvinkel atm. 
 
Därefter är det eftermiddag. 
Då ska jag färdigställa min rapport och skicka in.
Bör inte ta mer än en timma. 
Sedan ska vi se om jag orkar ta tag i städningen.
Det är inte riktigt helt okej när dammråttorna invaderar mig. De är ett tiotal.
Dessutom är det väl min tur att städa badrummet och allrummet. 
Vi får se lite vad dagen har att erbjuda. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0