Is it Friday?

'Känslan är utan gränser'
 

Bli ny för guds skull (är det särskrivning på det?) inte sjuk DIANA LIM!
Jag somnade 20.20 igårkväll. Drack massa vatten och tog en alvedon.
Vaknade strax innan 7 nyligen. Sovit 11 timmar nästan. 
Ingen aning hur detta kom sig.

Tänkte iallafall vara vid biblioteket till 8. 
Plugga en sväng innan föreläsningen börjar 9.50. 
Ingen aning när biblioteket öppnar, men med tanke på att det var fullt med kineser igår 8.25 så tvivlar jag starkt på att det öppnar 8. Men tidigare än så går jag inte dit, principsak. Någon måtta får det vara. 

 
Idag är det Fredag. 
Vart är fredagskänslan? Som bortblåst. 
Lovade ju bort mig till något event imorgon. Som tydligen börjar 7.00!
Bara tanken av att behöva vakna 06 gör en opepp på livet, typ. 
Förtillfället vill jag hänga under mitt täcke hela kvällen. Men jag har en känsla att det finns andra planer för mig. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0