Jag är inte bitter.

En värld full av liv”

Skulle publiceras cirkus 12.00

Måste berätta detta.
Den kinesiska studenten som satt framför det kärleksfulla paret bytte precis plats. Jag hade också tröttnat och blivit störd. Obviously, eftersom jag skriver om det. Hehehe.
Han flyttade till bordet bakom mig, och frågade précis mig om han fick låna ‘ett hål’ I min förlängningsladd. “Köyi” svarade jag. Ingen aning om hur det stavas på pinyin, men det betyder iallafall “ja det går”. Och han svarade ‘xiéxie” as in Tack, hehe. Och ett No problem utatlat ‘bu keti’ tryckta jag ur mig som slutfinish.

Längre än så kommer jag typ inte med min kinesiska, haha.

 

Nu ska jag sticka iväg och mata min mage. Lämnar mina grejer här, för platsen ska jag ha kvar 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0