Let's go!

Heldag i skolans tecken idag.
Ska börja förmiddagen med eget racerplugg.
Därefter är det grupparbete som gäller, det sista förhoppningsvis.
Och ikväll 18.30-21 har jag lektion, med en presentation på det - waaah!

Klockan är redan 8.05, måste rusa. 
Kineserna är som sagt uppe tidigt för att få en bra plats i biblioteket.
(Känns som tiden där man fick kämpa för ekonomiska biblans balkongplatser)
Så, woop woop, nu kör vi!
 
Jag har proppat väskan full

Mottagna kommentarer:
Postat av: Orolig medborgare

Du återanvänder ju ryggsäcksbilden, mycket dåligt, vart är kreativiten?!
Pluuuggga!!

Svar: Vem är det som hänger i skolan hela dagarna och vem är det som skolkar? Vem är det som borde plugga? Ja, sug på den du. ;)
DianaKines

2012-11-07 @ 04:06:04

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0