Majskolv.

 
Jag har inte så mycket att säga.
Idag åt vi middag på en muslimsk restaurang. 
Där Jacob köpte stekt ris till mig som kom upp fortare än det gick ner, när jag var sjuk.
Så det fick bli nudlar för mig. 
Ingen höjdare, men Hanna och Jacob var nöjda. 
Jag köpte därför med mig en god grillad majskolv, igen. 
Det är en vinnare däremot!
 
Grupparbetet gick helt okej. 
Inte mycket kvar nu, och på måndag är det redovisning.
Sen är det finito, nästintill allt. fokus på läsning och tenta!
(Jag har läst mer än vad jag någonsin trodde att jag skulle klara, 200 sidor!)
Inte mycket kvar nu, dock går det långsammare framåt nu.
Om det beror på att det är helt nya saker jag läser om eller om det är för att jag är ofukuserad lämnar jag osagt. 
 
Sorry, det händer som sagt inte mycket speciellt i mitt liv nu.
Så då lider bloggen lite. Men så är det.
I helgen ska jag till Shanghai, 3 dagar. 
Ska möta upp David och Johanna (klasskompis!) som pluggar deras utlandstermin i Beijing, men de ska till Shanghai för lite sightseeing. Kul!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0