Min Pappas dag.

Jacob började prata om McDonalds. 
Inte helt okej. Då det inte finns någon donken nära oss.
Endast KFC. Och det är absolut inte samma sak.
Desperat ringde vi Home delivery.
Men det är väl klart att de inte kör ut till oss, i skogen. 
Jag var tvungen att släcka mitt pommes frites begär.
Det blev en köpp med väldigt flötiga pommes.
Och Tofu. Det var min middag. 
Men det var gott.



Nu har klockan passerat 19.
Och jag har gett upp hoppet om plugg. 
Jag har blandade känslor, faktiskt. 
Det kommer nog gå bra.
Insåg att det är första tentan sedan 4 Juni. 
Det borde vara nervös. Jag borde vara slut i hjärnan. Men jag är inte det. bah.
Jag återkommer imorgon om hur det har gått, såklart. 
8-10 imorgon. 
Så måste sova tidigt idag, vill vara på topp! hehe. 

Idag är det Pappas dag.
Jag har skickat sms. 
Han är ju trots allt Världens Bästa Pappa.

Önska mig lycka till. Imorgon gäller det!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0