Nedräkning.



Idag har tyvärr inte varit en alltför produktiv dag. 
Har haft svårt att fokusera. 
Dagen skulle ägnas åt grupparbetet, men jag fastnade. Och då dog all min energi. 
Men jag ligger bra till i planeringen, så det är okej. 
Alla dagar kan inte vara top notch. 
När jag ändå inte hade fokuset så gjorde jag precis ett schema för de sista dagarna i Hangzhou.
24 ynka dagar kvar. Det är galet. 

Hanna bokade precis in oss till en tre dagars tur till Halong Bay i Vietnam, se bild. Med avresa 24 December - Julafton!


Igår gick vi, återigen, till Hotpot restaurangen. Det är gott, himla gott. Men största fanet är nog ändå Jacob. Han har som sagt anammat den kinesiska stilen. 'Det är en trevlig social middag'. Okeeeeeeej. Men ska inte klandra grabben för mycket, för det är true. Om inte sällskapet är vrålhungriga och endast öppnar munnen när maten ska in. 

Nej, nu ska jag se om jag kan plöja några sidor ur boken. 
Om det inte går bra med grupparbetet kan jag väl ändå se till att göra någon nytta av dagen.
Enligt mina beräkningar så har jag cirka 2h kvar innan min hjärna skriker efter mat och kvällsmys. 
Jag har två filmer som väntar på mig ikväll.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0