The Intouchables

Jag har precis sett bästa filmen på länge!
Jag kan inte själv bestämma mig om jag överdriver eller inte.
En sak är säker, den var Grym!
Och för en gång skull är det inte en komedi. 
För tro mig, en komedi kan aldrig komma upp i en sådanhär nivå, hur bra den än är. 
Om ni inte har sett den, se den!
Baserad på en sann historia. 
The Intouchables

Nu är klockan strax 22 och det är läggdags för denna hårt studerande tjejen. 
One day to go before the first exam. 
Satte klockan på 7.18 tills imorgon.
Måste försöka vara på biblioteket senast 8.10.
Idag kom jag strax innan halv nio och det var fullt med kineser. 
Galna tentaperioder och galna kineser. 
 
Jag gick iväg från min studieplats för att röra på bena, och kolla vad jag hitta. En Jacob som sitter på min dator och skrattar för sig själv åt 9gag.com

Just det. 
Känner mig så fruktansvärd blek. På riktigt. 
Det är nästan 3 månader sedan jag lämnade Malta och tro mig, färgen den har lossnat.
Funderar på om de har solarium här ...
Misstänker att ett solarium är lika svårt att hitta här som att hitta en nål i en myrstack, klyschigt men sant. 
Jag får helt enkelt vänta till Thailand.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0