Woopa Gangnam Style

Då var denna helgen också över. 
Det gick fort. Som alltid. 
Fredagen spenderades i andra campuset dorms. 
Det var alkoholhaltiga drycker, chips, musik och hembeställda BigMac & Co till folket. 
Det regnade också. 

Lördagen erbjöd sol och en cykeltur. 
Svenskarna hade tröttnat på all sorts av asiatisk mat så det storhandlades för en god middag. 
Och oj, vilken lycka!
Det var en fröjd för smaklökarna och för ögonen. 
Det var ett fantastiskt moment.

En bra start på kvällen.
Vidare var det dags för oss att piffa till oss. 
Mötte upp resten för Open bar på Ellen's. 
35RMB (ca 37 SEK) och det fick drickas hur mycket som helst och Vad som helst fram tills midnatt. 
Och OM vi utnyttjade det? Dum fråga. 
 
Strax efter midnatt kände sig folket lite mer danssugna, undrar varför?
Så vi åkte vidare till Paramount, ett danshak. 
Och där dansades det och utnyttjades av Open Bar för alla kvinnliga kön. 
Natten är ung, men den avslutades tillslut på McDonalds för fyllekäk.
En hel BigMac & Co tryckte jag i mig, jorå!
 
Jag stod för den underbara salladen och kokta potäterna. Ljuvligt!
 

Jacob stod för de fantastiska köttbullarna!

Det vattnas i munnen av att se på ovanstående bild, Hur gott???? 
Och jajemän, det är IKEAs lingonsylt och Blå Bands pulver gräddsås som ni skådar. 
 

Random bild på KFC. Kineserna äter kyckligen med plasthandskar. Fiffigt, men hade nog aldrig gjort det själv. Inte i Sverige iallafall, hehe. 




Massor med bilder. 
En bild säger mer än tusen ord. 
Så där var ett x antal ord.
Jag har alltid varit duktig på att prata. 

Imorgon har jag lektion, tro det eller ej. 
Jag har, som jag tidigare nämnt, endast en kurs kvar nu.
Vilket består av 3 föreläsningar, en presentation/arbete och en tenta (som skrivs i Jan i GBG) 
Inte mycket, men ändå något. 
PLUS jag har en rapport kvar att skriva till en kurs, men den ska nog bli klar imorgon, så kan man bocka av även den kursen. Hejhopp!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0