Att plugga med stil.

Gårdagen spenderades i skolan iprincip hela dagen. 
9.30 mötte jag upp Axel, Aixien och Jenny. 
Inte förens efter 18 kunde jag ta mitt pick och pack och gå hem. 
Grupparbete är som jag tidigare sagt, det värsta jag vet.
Men med trevligt sällskap aka grupp, och med en vy helt slående så går det ändå an.
Vi hittade en terass som var enastående. 

 
Satt kvar tills vi kunde se solnedgången, som var himla vacker. 
Jag fick panik imorses.
Insåg att om 1 månad har jag haft mina sista föreläsningar på 3 av mina 4 kurser. 
Vilket är helt insane.
Vart finns mina pluggrutiner?
Minns knappt hur man gör, tentaplugg.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0