En annan färg

Idag har vårt mansion cyklat en hel del.
jag är nöjd över mig själv som cyklade så mycket som jag gjorde, hehe.
Var sugen ett tag att ta bussen hem istället.

Dagens inköp: Ett par lila linser.
Det var svettigt ett tag med språket hos optikern.
Men med hjälp av smartphones kinesiska lexikon, kroppspråk, kantonesiska, bilder och Jacobs ordförråd av kinesiska så kom jag ut med ett par lila linser.
 
Och för första gången i mitt liv har jag själv satt i linser.
... och dessutom tagit ut de också!
 




De två nedersta bilderna är tagna under vårt knasiga ljus i hallen samtidigt som Jacob riktade mobiltelefonens lampa rakt mot mig. Jag ser riktigt GUL ut, hehe. Men ville fånga färgen tydligare. 
Första bilden är så det är i dagsljus, typ. Färgen är ganska mörk på mina, nästan kolsvarta, ögon. Inte överdrivet synliga, man vill ju inte dra till sig mer uppmärksamhet än vad man redan gör... skämtåsido.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

Jaa älskar bilderna!!! :D jag önskar att jag oxå var i Kina nu med dig min fining! Hur ska det gå att se twilight själv? :O

Svar: Åh. Såg en poster idag om Breaking dawn del 2, tänkte detsamma då!Ps. Kul att du tänkte på Twilight/vampyrer när du såg bilderna, hehe. Jag kanske har en chans på Edward nu med mina ögon? ;)
DianaKines

2012-10-20 @ 16:58:07
Postat av: Linn

Antar att du förstår att det är Linn;)

2012-10-20 @ 16:58:53

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0