Jag sover aldrig.

15.30 och min mobil ringer
- Tja, sover du?
- ehm, hehe Ja... 
 
Jag är förutsägbar. Inte mitt fel att jag behöver mina tupplurar nuförtiden.
Solen och skolan tar all min kraft, hehe.
De andra hade iallafall andra planer för min kväll. 
Pubquiz på the Wineyard. 
Så det var bara att vakna till liv, hoppa in i duschen och strax kila iväg för middag. 
Ikväll blir det alltså lite quiz i gott sällskap. 
 
På tal om min kärlek till sömn.
Idag fick Hanna väcka mig.
Jag hade sovit 9h men var fortfarande sjukt trött. 
10 minuter senare vad jag ändå redo att gå, snabbt va? hehe.
I Sverige vaknar jag 2h innan jag börjar skolan. 
 

Nu åker jag (och mina röda läppar) för att dricka en öl eller två (mer troligt en drink.)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0