Oväntat.

Detta inlägg skulle publiceras igår, runt 22.30 sisådär.

Det var inte alls smart att somna under filmen.
För nu kommer jag inte sova.
Eller inte. Jag kan sova vart, när och hur som helst. 
Förtillfället på Spotify: Nostalgiska Disney låtar. 
Lejonkungen har nog skönaste låtarna.
 
Det slog mig precis att jag och Jacob lovade bort oss denna lördag.
Våra kinesiska buddies ringde oss häromdagen och frågade om vi ville joina de till något ställe på lördag.
Vi vet inte vart, när, och hur. 
Men de vet vårt passnummer, email etc. 
Jag känner på mig att det kommer att regna, vara en tidig avfärd, och ja. 
Men det blir kul. 
 
Jag kallar det School art. Skämtåsido. Jag trixade fram en liten hälsning till städerskan. Kanske ett litet smile på läpparna när hon ser det ändå?

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0