Så Chinese.

Vi gjorde även andra saker under dagen.
Strosade runt bland mysiga kinesiska turistgator, åt mat, åt glass, var inne på musem/tempel?
Ibland måste jag nypa mig själv.
Det känns konstigt, fortfarande, att jag faktiskt bor här. 
Tidigare har det alltid varit en grej man gör inom loppet av x antal veckor. Att göra så mycket turistiga saker som möjligt så fort som möjligt. Men inte nu. 
Dock är det inte många månader kvar här. Det känns lite tråkigt nu faktiskt, nu i denna stund.


Jacob hade med systemkameran och knäppte några bilder under dagens lopp. 
 
Ikväll har jag och Hanna haft lördagsmys/filmkväll medan vår tredje roomies roat sig bland bla kinesiska manliga vänner. (hur mycket man det är i kineser är en annan fråga ...) Det kan inte vara lätt att bo med två tjejer, så han behöver nog det, hehe. 

Nu har jag precis slängt i en tvättmaskin som är redo att sättas igång imorgonbitti.
Det är städ och tvättdag som gäller i huset. 
Och JAG måste ta tag i allt, återigen.
Första tentan/finalexam den 12 november - woop woop!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0