Så ska en lördag vara.

Jag borde börja läsa igenom mina artiklar som jag har att läsa. 
Men det är ju inte så lockande. 
Tar och skypar med min fina vän Johanna istället. 
Och sedan tror jag att en film skulle sitta fint. 
Därefter ska vi till andra campuset och möta upp de andra. 
Hangzhous största pizza på ingång, då det inte blev någon igår.
Det låter som en mycket bättre plan.
För att inatt så anländer våra besökare, Daniel med vän.

 
Just det!
Inte nog med att Axel hänger med under resan i Thailand, utan nu ska Marcus joina också. Superkul!
Så förtillfället är det Jag och Hanna som börjar resan i Vietnam, därefter vidare till Hong Kong där Jacob väntar och sedan åker vi vidare till Thailand för att möta upp ovanstående två pojkarna. När jag sedan kommer tillbaka till Hangzhou har jag 1 dag på mig att säga Hejdå innan det bär av mot flygplatsen, igen. Denna gång hem till Sverige!

Jag bestämde mig för att boka om mitt flyg (Axel gjorde detsamma) för att komma hem lite tidigare. 
Jag kommer missa tentaperioden här i Kina, men eftersom det bara är en kurs som vi behöver tenta av i januari så gör vi det hemma i Göteborg istället. 
Känns bra att inte behöva missa första veckan av vårterminen och att hinna få iordning lyan och livet därhemma med allt vad det innebär såsom jobb, skola, lägenheten, vänner och familj. 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0