Sista Oktober

Idag är det sista oktober. 
Idag är det Halloween.
Imorgon är det Torsdag. 
Imorgon är det November. 
Alltså. November!
Om 15 dagar har jag gjort min andra (och sista) tenta i Kina.
Har som sagt fortfarande en att göra i januari i Sverige. Men ändå, sista i Kina. 

Jag pluggade på biblioteket idag igen. 
Det gick bra, jag känner mig nöjd och stolt.
Fan, jag kan ju detta. 
Har haft min kvällsföreläsning nu.
Jag sa nej till ölhäng.
Ska se klart på filmen "I love you man" sedan nanna.
Imorgon är det biblioteket och jag igen. 

Det har börjat bli kyligt här förresten.
inte riktigt lika kyligt som hemma, men ändå.
Det känns kallare. 
Tror förresten jag har nämnt detta. hehe
 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0