'Uppdatera bloggen'

 
Min syster tyckte att det var dags för mig att uppdatera bloggen, vilket antagligen är sant. Men jag har inte haft inspirationen till att uppdatera...

Sitter förtillfället på ett awesome café i vårt område. 
Nybyggt, mordernt och härlig pluggmusik dånar i bakgrunden.
Stället är alltför tomt. Det är jag och Jacob plus två medelålders arbetare som röker ikapp (minus!) 
Priserna här är dyrare än någonsin, (28 RMB för cappucino) men personalen gav mig wifi och vatten, hehe. 

Vinkade av Hanna imorses. Hon for till Shanghai för att möta upp sin pojkvän som ska vara i Kina i 2 veckor. 

Vad har hänt sedan sist då?
Igår var vi på nattmarknad. 
Försökte pruta ner en Rolex klocka (äkta såklart) till Marcus. Men det gick inte så bra.
Men det roliga var att han började på ett pris på 480 till mina västerländska vänner och till mig sa han 280. 
hehe. Han nappade inte på 100 rmb dock. 
 
Vad händer i helgen?
Nu ska vi sitta här någon timma, ska försöka få liite arbete gjort. 
Ikväll är det pizza (Hangzhou största pizza, den är huge!), och partaj som gäller. 
Imorgonkväll kommer Daniel (med 'tjejkompis') från Hong Kong för att besöka oss.
På söndag ska vi till ett teplantage och antagligen sightseeing med gästerna.
 
Nu ska jag fokusera på plugget .... 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0