Vill du duscha åt mig?

Då var det kvällen.. igen.
Idag blev vi klara med ett grupparbete. Databaser.
Det känns hur skönt som helst, då deadline är om 2 veckor. 
Men nu kan man ta det åt sidan och fokusera på annat. 

Vinkade precis av Daniel och Charlotte. 
De ska vidare till Shanghai.
Och jag känner att jag denna kväll ska få njuta av en film.
Känner mig nöjd med eftermiddagen.
Imorgon är jag ledig, och eftersom grupparbetet blev klart idag så är jag fri från 'måsten'.
Dock tänkte jag ta i mitt plugg här. På riktigt.
min avsikt är att ta mig till skolans bibliotek, för första gången, imorgon.

Nu så måste jag duscha.
Men jag ligger nedkurad i sängen, orkar inte.
Men måste helt enkelt, jobbigt jobbigt. 
 

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0