Ajisen ramen

Då var det kvällstid igen.
Det går fort här, men ändå inte. Knasigt. 
Jag och Hanna blev nästan galna av att vara hemma hela dagen så vi tvingade med Jacob till köpcentret. De var duktiga nog att gå, tar 30 min. Jag cyklade, på 10 min. 
Egentligen är det så att Jacob har tappat bort sitt cykelkort (klant!) och det är ingen som vill sälja kort till Hanna, skämtåsido. 

Vi åt på Ajisen Ramen, japansk restaurangkedja. Jag minns att vi åt där vår första måltid när jag var i Shanghai med familjen 2008. Minns att vi har en bild därifrån, med mina systrar. Så var tvungen att hitta bilden. Den som letar den finner, se nedan.



Jacob och Hanna körde på ris, misosoppa och annat grejs. De var nöjda.


Jag tog Ajisen ramens noodle. Det var gott också :)
 
Och VOILA! här är bilden från 2008. Mer än 4 år sedan, och vi sitter på samma restaurangkedja. 
 
Sedan strosade vi på Walmart.
Köpte med mig mer frukt och grejer, ägg och tofu med!
Nu är klockan efter 21. 
Imorgon har jag skola först 19.30, en lektion.
I know, känns som jag aldrig går i skolan.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0