... att slösa bort en hel dag.

Idag har jag i princip gjort NOLL.
Eftersom min skoldag börjar 15.55 och slutar 20.55, jomenvisst.
Vaknade, gick ut och handlade min dagliga frukost hos mina damer och herrar. 
Skickade iväg några mejl och kollat på Gossip Girl.
Mötte upp Hanna på skolan för lunch.
Och nu sitter jag här.
Påvägen hem från skolan var jag en svettdroppe.
NU så regnar och åskar det - hallelulljah.
 
Ska nu se sista avsnittet av säsong 1.
(har sett hela säsongen på cirkus 1 vecka, herregud. Men jag får ta vara på det, för nu börjar läxorna trilla in. blöh)
Har en ny frukt goding, granatäpple med yoghurt.
Granatäpple är förresten riktigt billigt här.
Köpte 3 st för 5 yuan.
Yoghurt däremot är dyrare än någonsin.
10kr för 2,5 dl!!!
 
Min frukost består utav detta brödet. smakar salt och lite sött med någonsorts lök, hehe. och sesamfrön. 1,5 YUAN
 
Detta friterade bröd får mig att känna mig som hemma, hos mamma. Mycket gott. 1 YUAN
 
Avslutningsvis 2 teaboiled egg. Smakar som vanliga ägg med perfekt smaksatt salt. 
 
Nu ska jag se sista avsnittet och hoppas för allt i världen att det slutar regna!
.. och nej, jag föredrar verkligen inte att gå till skolan till 9 ikväll och börja dagen klockan 8 imorgon med masterkurs.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0